Vrácení & reklamace
Snažíme se dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků a vybírat kvalitní zboží. Přesto se opravdu výjimečně může stát, že dojde k nějaké chybce a my jsme připraveni ji s vámi řešit.
"Když zboží nebo služby nejsou podle vašich snů,
nepropadejte smutku – napravíme to do pár dnů.
Na e-mail nám svěřte své starosti či přání,
vždycky se snažíme vyjít vstříc bez váhání."
🌀 Vrácení zboží v zákonné lhůtě
Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí. Stačí nám napsat na náš e-mail a domluvíme se na nejjednodušším způsobu vrácení. Zboží nám prosím pošlete zpět nepoškozené, ideálně v původním obalu. Po obdržení vám vrátíme peníze na účet do 7 pracovních dnů.
Adresa pro vrácení zboží:
BADYAN, s.r.o. / eshop Krásné vějíře
Jana Csiriková
Divišovská 16
14900 Praha
nebo prostřednictvím Z-BOXU či Zásilkovny na výdejnu: Z-BOX. Blažimská 3141/8, 149 00 PrahaPozor - nepřevzetí zásilky NENÍ vrácení zboží bez udání důvodu. Nepřevzetí zásilky je dle Obchodních podmínek chápáno jako hrubé porušení smlouvy s nároky na náhradu škody.
🌀 Reklamace
Pokud je zboží poškozené nebo nefunkční, dejte nám vědět co nejdříve. V ideálním případě připojte fotku zjištěné vady a číslo objednávky.
Reklamaci vyřizujeme rychle – obvykle do 7 pracovních dnů. Pokud je chyba na naší straně, nabízíme buď výměnu, nebo vrácení peněz v plné výši.
Věříme však, že k žádným komplikacím nedojde a vy si s radostí užijete svěží chvilky s našimi vějíři.